مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 19:262017-04-24فرهنگي

برگزیدگان دومین جشنواره خاتم معرفی شدند


مراسم اختتامیه دومین دوره از جشنواره خاتم عصر امروز در سالن غدیر مرکز آفرینشهای هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و برترین ها معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، مراسم اختتامیه دومین دوره از جشنواره خاتم عصر امروز در سالن غدیر مرکز آفرینشهای هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و برترین ها معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران از مجموع 30 اثر راه یافته به مرحله نهایی، 15 اثر برگزیده را بدین شرح معرفی می نماید: الف) بخش کودک و نوجوان: تقدیر از: داستان نگین هستی اثر سرکار خانم معصومه کریمی در بخش نوجوان رتبه اول بخش کودک به داستان سه مسافر عجیب اثر سرکار خانم طاهره ایبد به دلیل نگاهی لطیف و انسانی به پیامبر مکرم اسلام(ص) در قالب روایتی جذاب و خواندنی رتبه اول بخش نوجوان به اثر داستانی یک لبخند بی انتها نوشته جناب آقای محمدعلی رکنی به دلیل نگاه شاعرانه به داستان،نثری روان و پخته به دور از بیانی مستقیم و شعاری ، در این داستانها روایات دینی و تاریخی در قالب داستانهایی محکم، روان و تاثیرگذار عرضه شده است.

هیات داوران از اعلام اثر داستانی به عنوان رتبه دوم و سوم در بخش کودک و نوجوان، به دلیل عدم همخوانی متن داستان با مستندات تاریخی و ساختار داستانی مناسب معذور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین جشنواره خاتم معرفی شدند

برگزیدگان دومین جشنواره خاتم معرفی شدند