مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 19:202017-04-24فرهنگي

معرفی برترین های دومین جشنواره خاتم


هیأت داوران دومین دوره جشنواره خاتم از میان سی اثر راه یافته به مرحله نهایی 15 اثر برگزیده را به عنوان آثار برگزیده و تقدیری معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره خاتم که عصر دوشنبه در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار شد، از برگزیدگان و آثار تقدیری این جشنواره تجلیل شد.

در بخش کودک و نوجوان هیات داوران با تقدیر از داستان نگین هستی اثر معصومه کریمی در بخش نوجوان رتبه های اول این بخش را به شرح زیر اعلام کرد: رتبه اول بخش کودک به داستان سه مسافر عجیب اثر طاهره ایبد به دلیل نگاهی لطیف و انسانی به پیامبر مکرم اسلام(ص) در قالب روایتی جذاب و خواندنی و رتبه اول بخش نوجوان را به داستان یک لبخند بی انتها نوشته محمدعلی رکنی به دلیل نگاه شاعرانه به داستان، نثری روان و پخته به دور از بیانی مستقیم و شعاری در این داستان ها روایات دینی و تاریخی در قالب داستان هایی محکم، روان و تاثیرگذار اختصاص داد.

هیات داوران به دلیل عدم همخوانی متن داستان با مستندات تاریخی و ساختار داستانی مناسب از اعلام نفرات دوم و سوم این جایزه در این بخش خودداری کرد.

همچنین هیات داوران دومین دور جشنواره داستان کوتاه خاتم در بخش بزرگسال داستان های تقدیری این جشنواره را بدون ترتیب اولویت به شرح زیر اعلام کرد: 1ـ داست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های دومین جشنواره خاتم

معرفی برترین های دومین جشنواره خاتم