مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 18:312017-04-24بين الملل

مخالفت «میشل عون» با تحریم های جدید آمریکا علیه حزب الله


«میشل عون» رییس جمهوری لبنان از تلاش ها در آمریکا برای افزایش دامنه تحریم ها علیه حزب الله انتقاد کرد و آن را ناسازگار با روابط دوجانبه بیروت و واشنگتن دانست.

- میشل عون رییس جمهوری لبنان از تلاش ها در آمریکا برای افزایش دامنه تحریم ها علیه حزب الله انتقاد کرد و آن را ناسازگار با روابط دوجانبه بیروت و واشنگتن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، عون امروز (دوشنبه) در دیدار با هیات آمریکایی کار برای لبنان به ریاست ادوارد گابریل سفیر سابق آمریکا در مغرب با بیان این مطلب افزود: قانونی که در حال حاضر کنگره آمریکا برای وضع تحریم های تازه علیه احزاب و موسسه ها و افراد لبنانی در حال آماده سازی آن است خسارت های زیادی به لبنان و مردم لبنان وارد می کند و با روابط لبنان و آمریکا که لبنان درصدد تحکیم آن در عرصه های مختلف است سازگاری ندارد.

اشاره میشل عون به تلاش های برخی در کنگره آمریکا برای اضافه کردن تحریم های جدید به تحریم های مصوب سال 2015 علیه حزب الله لبنان است.

کنگره آمریکا به بهانه مبارزه با پولشویی و کمک مالی به حزب الله و برای جلوگیری از تسهیل معاملات پولی با حزب الله در بانک های لبنان، در حال تهیه بخشنامه های تازه ای برای فشار به نظام بانکی لبنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت «میشل عون» با تحریم های جدید آمریکا علیه حزب الله

مخالفت «میشل عون» با تحریم های جدید آمریکا علیه حزب الله