مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 16:252017-04-24اجتماعي

وزش باد 98کیلومتری اردبیل را در نوردید


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس پیش بینیها امروز شاهد وزش باد در مناطق مختلف استان بودیم که در شهرهای اردبیل و مشگین شهر سرعت وزش باد به صورت لحظه ای بیش از 97کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس پیش بینیها امروز شاهد وزش باد در مناطق مختلف استان بودیم که در شهرهای اردبیل و مشگین شهر سرعت وزش باد به صورت لحظه ای بیش از 97کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما" دولتی مهر اظهار کرد: براساس پیش بینی های هواشناسی که از روزهای گذشته اعلام شده بود امروز شاهد وزش باد در مناطق مختلف استان اردبیل بودیم که در برخی مناطق سرعت وزش باد به صورت لحظه ای بیش از 97 کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

وی افزود: بادهای جنوبی با سرعت 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت تا به این لحظه در شهرستانهای اردبیل، مشگین شهر، کوثر، سرعین، نیر، نمین و گرمی تداوم یافته که انتظار می رود از عصر امروز از سرعت وزش این بادها در سطح استان کاسته شده و سامانه ناپایدار وارد استان اردبیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما"مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین سرعت وزش باد به صورت لحظه ای با 97کیلومتر بر ساعت در شهرستانهای اردبیل و مشگین شهر رخ داد و از ایستگاههای فرودگاه اردبیل و سرعین نیز سرعت وزش باد با 83 کیلومتر بر ساعت به ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد 98کیلومتری اردبیل را در نوردید

وزش باد 98کیلومتری اردبیل را در نوردید