مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 16:052017-04-24حوادث

فداکاری مردان روستا در نجات کودک از چنگال گرگ


2 مرد روستایی که موجب رهایی و نجات جان پسربچه 1/5 ساله زنجانی شده بودند از لحظات دلهره آور و سخت کوشی های خود در برابر گرگ گرسنه گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا این 2 مرد با فداکاری خود توانستند پس از تعقیب و گریز طولانی بالاخره گرگ را تسلیم خود کنند و با نجات کودک از دست این حیوان وحشی و درنده، مادر هراسان و چشم به راه را شاد و مسرور سازند.

سیدعلی موسوی گفت: نزدیک درب منزل مشغول پاک کردن قفس قناری ها بودم که به یکباره فریادهای زنی را شنیدم که در پی حیوانی می دود و چون بیشتر دقت کردم متوجه شدم این حیوان گرگ است.

وی افزود: در نگاه اول فکر کردم که این گرگ، زباله ای را بر دهان گرفته و درحال فرار از دست این زن است اما وقتی فریادهای دادخواهی را شنیدم قفس قناری را رها کرده و در پی آنها دویدم.

این مرد فداکار اظهار کرد: چون نزدیک شدم زن از فرزندش که طعمه گرک شده بود سخن به میان آورد و بی درنگ برای نجات جان این کودک خیز برداشتم و چون این حیوان وحشی و درنده برای بیرون آمدن از دره باید به بالای تپه می آمد به صورت میان بر به نزدیک این نقطه تلاقی رسیده و در فاصله حدود 10 متری با هم رو در رو شدیم و بدن و صورت پسربچه را که دست و پایش بر زمین کشیده می شد خاک آلود دیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری مردان روستا در نجات کودک از چنگال گرگ

فداکاری مردان روستا در نجات کودک از چنگال گرگ