مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 15:252017-04-24فرهنگي

به دنبال توجه جامعه جهانی به موضوع خلیج فارس هستیم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: باهدف اینکه نگاه های بین المللی را متوجه این موضوع کنیم که خلیج فارس متعلق به ایرانیان است، هفتمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس را در هرمزگان برگزار خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا درویش نژاد در نشست خبری هفتمین جشنواره بین المللی خلیج فارس بیان کرد: خلیج فارس متعلق به همه ایرانیان است چه شیعه چه سنی و دیگر اقوام به طور یکسان از آن سهم دارند و باهدف اینکه نگاه های بین المللی را متوجه این موضوع کنیم که خلیج فارس متعلق به ایرانیان است، هفتمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس را در هرمزگان برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره با محوریت هرمزگان در ردیف بودجه کشوری قرارگرفته است و این جشنواره با سیاست تمرکززدایی باعث تقویت این رویداد و بهره مندی عموم مردم از ثمرات و نتایج آن می شود.

درویش نژاد افزود: باید بر موضوع خلیج فارس توجه بین المللی شود، که در این جشنواره یک پژوهشگر از کشور هلند که در رابطه با خلیج فارس کتاب نوشته است، از مهمانان جشنواره است و مستندات تاریخی خود بر حقانیت خلیج فارس را بیان می کند.

وی تصریح کرد: در قالب این جشنواره دومین جشنواره منطقه ای مد و لباس را با حضور هنرمندان هرمزگان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال توجه جامعه جهانی به موضوع خلیج فارس هستیم

به دنبال توجه جامعه جهانی به موضوع خلیج فارس هستیم