مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 15:052017-04-24اجتماعي

جمع آوری مدارس کانکسی آذربایجان غربی تا پایان سال


تا پایان سال مدرسه کانکسی نخواهیم داشت.

- استاندار آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال مدرسه کانکسی نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قربانعلی سعادت در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی گفت: با وجود 313مدرسه کانکسی در استان، و وجود شرایط سخت تحصیلی در فصول مختلف سال، در نظر داریم تا پایان سال 96، همه مدارس کانکسی جمع آوری شده و آذربایجان غربی در سال آینده، هیچ مدرسه کانکسی نداشته باشد.

وی ادامه داد: استانداری آذربایجان غربی متعهد می شود که 50 درصد هزینه ساخت جایگزین مدارس کانکسی را از محل صرفه جویی و اولویت بندی پروژه های استان پرداخت کند.

سعادت با اشاره به وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی طی چندین سال اخیر گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شرایط دگرگون شده و اکنون ما می توانیم سهم کشور خود را از منابع گازی در خلیج فارس برداشت کنیم.

وی افزود: با وجود تحریم های کشورهای غربی علیه ایران، نتوانسته بودیم مبالغ دریافتی از فروش نفت را وارد بودجه کشور کنیم و محدودیت هایی در تأمین هزینه های جاری داشتیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان این که به علت نبود بودجه مطالبات پیمانکاران بسیاری از پروژه های اجرا شده استانی پرداخت نشده بود، تصریح کرد: آذربایجان غربی 700 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران استان داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری مدارس کانکسی آذربایجان غربی تا پایان سال

جمع آوری مدارس کانکسی آذربایجان غربی تا پایان سال