مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 14:552017-04-24فناوري

پرینت سه بعدی از تومور مغزی و استخدام در اپل!


شرکت اپل "استیون کیتینگ"، دانشجوی دکترا از موسسه فناوری ماساچوست (MIT) را که یک پرینت سه بعدی از تومور مغز خود ایجاد کرده بود، استخدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"؛ کمپانی اپل در اقدامی جالب، مردی را که توانست با استفاده از چاپگر سه بعدی، تومور مغزی اش را چاپ کند به استخدام خود درآورد.

استیون کیتینگ، دانشجوی دکتری موسسه فناوری ماساچوست و یا همان MIT پس از مطلع شدن از وجود تومور در مغز خود، تصمیم گرفت تا این ماده خارجی را با استفاده از یک پرینتر سه بعدی در دنیای واقعی چاپ کند که موفقیت وی در این کار، توجه مدیران اپل را به خود جلب کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا کیتینگ در یکی از تیم های اپل که به مراقبت های بهداشتی اختصاص دارد کار خواهد کرد یا در تیم دیگری و با استفاده از تجربه و تخصص خود در رشته مهندسی مکانیک فعالیت می کند.

کیتینگ در سال 2015 و در زمانی که متوجه بیماری خود شد، 75 گیگابایت اطلاعات در مورد وضعیت سلامت خود جمع آوری کرد.

او هفته گذشته در یک کنفرانس سالانه رسما به عنوان نیروی شرکت اپل معرفی شد و در این کنفرانس درباره سختی های بیماران برای جمع آوری اطلاعات پزشکی و وضعیت سلامت شان صحبت کرد.

شرکت اپل نیز اخیرا یک استارتاپ به نام Gliimpse را برای کمک به مردم در جهت جمع آوری اطلاعات پزشکی خود راه اندازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرینت سه بعدی از تومور مغزی و استخدام در اپل!

پرینت سه بعدی از تومور مغزی و استخدام در اپل!