مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 14:412017-04-24فرهنگي

قسمت ششم سریال عاشقانه چهارشنبه توزیع می شود


قسمت ششم سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، سازندگان مجموعه عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی در حال حاضر در شمال شهر مشغول تصویربرداری هستند و بازی مهناز افشار روز گذشته در این پروژه به پایان رسیده است و قسمت ششم از این سریال چهارشنبه توزیع می شود.

در میان سایر بازیگران بازی پانته آ بهرام و حمیدرضا پگاه نیز به تازگی تمام شده است و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، تصویربرداری این سریال تا اواخر ماه جاری به طور کامل به پایان می رسد.

سازندگان عاشقانه روز گذشته با انتشار بیانه ای نسبت به افزایش دانلود غیر قانونی مجموعه در برخی از سایت های معتبر و دارای مجوز اعتراض خود را اعلام و از مخاطبان درخواست کردند تا با تهیه نسخه اورجینال به ادامه تولید قسمت های آتی این پروژه کمک کنند.

در بخش هایی از این بیانیه آمده: متأسفیم اعلام کنیم که از زمان توزیع اولین قسمت عاشقانه تاکنون چند میلیون بار این سریال از سوی برخی کاربران به صورت غیر قانونی دیده شده است.

با این حال خوشحالیم که در کنار بارگذاری و فروش غیر قانونی توسط برخی سایت های غیر حرفه ای و غیرمعتبر -که بزودی پرونده آنها پیگیری قضایی می شود - خوشبختانه بسیاری از مخاطبان فهیم نیز در حمایت از تمامی سازندگان عاشقانه نسخه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسمت ششم سریال عاشقانه چهارشنبه توزیع می شود

قسمت ششم سریال عاشقانه چهارشنبه توزیع می شود