مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 13:512017-04-24بين الملل

تاجیکستان مبارزه اطلاعاتی علیه گروه های افراطی را تشدید می کند


مشاور وزیر خارجه تاجیکستان از دستور رییس جمهور این کشور مبنی بر استفاده از کارشناسان حرفه ای برای مبارزه با جنگ های اطلاعاتی-اینترنتی علیه مبلغین افراط گرایی در شبکه های اینترنتی خبر داد.

- تاجیکستان مبارزه اطلاعاتی علیه گروه های افراطی را تشدید می کند مشاور وزیر خارجه تاجیکستان از دستور رییس جمهور این کشور مبنی بر استفاده از کارشناسان حرفه ای برای مبارزه با جنگ های اطلاعاتی-اینترنتی علیه مبلغین افراط گرایی در شبکه های اینترنتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، مشاور وزیر خارجه تاجیکستان از دستور رییس جمهور این کشور مبنی بر استفاده از کارشناسان حرفه ای برای مبارزه با جنگ های اطلاعاتی-اینترنتی علیه مبلغین افراطی در شبکه های اینترنتی خبر داد.

این دستور رییس جمهور تاجیکستان در چارچوب استراتژی ملی مبارزه با تروریسم و افراط گرایی صادر شده و در آن تأکید شده است که تاجیکستان به دلیل کمبود متخصصین نتوانسته از امکانات اینترنت در جنگ های ایدئولوژی-اطلاعاتی علیه افراط گرایان استفاده کند.

از این رو دولت تاجیکستان برنامه ریزی کرده که روحانیون را در شبکه های اینترنتی علیه افراط گراها فعال کند.

عبد الغفار کمال پژوهشگر و مشاور وزیر خارجه تاجیکستان که از شیوه فعالیت افراطی ها در شبکه های اجتماعی آگاه است، گفت: افراط گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیکستان مبارزه اطلاعاتی علیه گروه های افراطی را تشدید می کند

تاجیکستان مبارزه اطلاعاتی علیه گروه های افراطی را تشدید می کند