مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 12:502017-04-24اجتماعي

وزش بادهای تند تا 70 کیلومتردر برخی نقاط اردبیل


با ورود سامانه ناپایدار از امروز به استان اردبیل شاهد کاهش دما در سطح استان و بارش باران در اغلب مناطق استان را شاهد خواهیم بود.

- مدیر کل هواشناسی اردبیل گفت: با ورود سامانه ناپایدار از امروز به استان اردبیل شاهد کاهش دما در سطح استان و بارش باران در اغلب مناطق استان را شاهد خواهیم بود.

علی دولتی مهر در گفتگو با خبرنگار ایسنا با بیان این مطلب گفت: تندبادهایی تا سرعت 70 کیلومتر بر ساعت در برخی مناطق استان از دیروز وزیدن گرفته و در برخی مناطق نیز احتمال رگبار و تگرگ وجود دارد.

به گفته وی، همچنن دمای هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در مناطق مرکزی و جنوبی استان بین 15 تا 22 درجه و در مناطق شمالی بین پنج تا 10 درجه نسبت به روز گذشته شاهد کاهش دما خواهیم بود.

دولتی مهر اضافه کرد: بادهای جنوبی با سرعت 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت طی امروز تا ساعت 14 در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، کوثر، سرعین، نیر ، نمین و گرمی تداوم خواهند داشت با تاکید براینکه سرعت باد در شهرستان های ذکر شده گاهی بصورت لحظه ای تا 90 کیلومتر بر ساعت نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: همچنین از بعد از ظهر امروز بتدریج با تغییر جهت بادها از جنوبی به حالت شمالی از شدت سرعت باد کاسته شده، دمای هوا کاهش و در مناطقی از استان بارش باران پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش بادهای تند تا 70 کیلومتردر برخی نقاط اردبیل

وزش بادهای تند تا 70 کیلومتردر برخی نقاط اردبیل