مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 10:452017-04-24بين الملل

حمله موشکی ارتش یمن به مرکز تجمع مزدوران عربستان در استان الجوف


یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مرکز تجمع نیروهای وابسته به عربستان در استان الجوف را با موشک بالستیک هدف قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، یک منبع نظامی در یمن تاکید کرد، موشک بالستیک میان بردی مدل "قاهر 2 ام" که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مرکز تجمع فرماندهان شبه نظامیان وابسته به عربستان در مجتمع الجوف واقع در شمال یمن شلیک کردند، دقیقا به هدف اصابت کرد و در پی آن تعدادی از نیروهای حاضر در این مرکز کشته و زخمی شدند.

علاوه بر این ارتش و کمیته های مردمی یمن دو بمب را در مسیر یک خودروی زرهی نیروهای وابسته به سعودی در غرب استان تعز منفجر کردند که به کشته و زخمی شدن نیروهای داخل آن انجامید.

همچنین در اثر انفجار بزرگ در یکی از انبارهای مهمات در پایگاهی در منطقه "جبل حدید" در شهر عدن واقع در جنوب یمن، پنج تن از نیروهای تیپ حفاظتی عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور فراری یمن کشته و دستکم 15 تن دیگر از آنان زخمی شدند.

شهر عدن و دیگر شهرهای جنوبی یمن از زمان کنترل نیروهای وابسته به عربستان و امارات از حدود یک سال و نیم پیش، شاهد تنش امنیتی گسترده ای است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی ارتش یمن به مرکز تجمع مزدوران عربستان در استان الجوف

حمله موشکی ارتش یمن به مرکز تجمع مزدوران عربستان در استان الجوف