مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 10:362017-04-24دانش

دستگاه طب اسکن انسانی تا سال آینده تولید می شود


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: امسال توانستیم دستگاه طب اسکن حیوانی را رونمایی کنیم و می خواهیم تا سال آینده دستگاه طب اسکن انسانی را عرضه کنیم که با آن می توان کارهای بالینی انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در پنج دوره ای که از برگزاری این نمایشگاه می گذرد پیشرفت خوبی داشتیم در دوره اول شاید هزار دستگاه نیز در این نمایشگاه عرضه نمی شد.

2880 واحد آموزش عالی در کنار پژوهش سراها می تواند بازار مناسبی برای تجهیزات آزمایشگاهی ساخت داخل باشد چرا که محصولات شرکت های خارجی قیمت های بسیار بالاتری دارند و این نمایشگاه می تواند یک بازار مناسب با قیمت هایی مناسب باشد.

وی افزود: مشکلاتی برای تغییرات، تجهیزات و آماده سازی دستگاه های خارجی بود که همین امر باعث شد به فکر برگزاری این نمایشگاه بیفتیم محصولات این نمایشگاه از نظر تکنولوژی قابل مقایسه با سال های اول برگزاری نیست.

ستاری در ادامه تصریح کرد: امسال توانستیم دستگاه طب اسکن حیوانی را رونمایی کنیم و می خواهیم تا سال آینده دستگاه طب اسکن انسانی را عرضه کنیم که با آن می توان کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه طب اسکن انسانی تا سال آینده تولید می شود

دستگاه طب اسکن انسانی تا سال آینده تولید می شود