مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 08:502017-04-24اجتماعي

موج جدید بارندگی و بروز سیلاب در برخی مناطق کشور+فیلم


کارشناس هواشناسی از موج جدید بارش ها و بروز سیلاب در برخی از مناطق کشور خبر داد.

- مرتضی ضرابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،" افزود: امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی در بخش هایی از شمال غرب و غرب کشور ، دامنه های جنوبی البرز، دامنه های مرکزی و رشته کوه زاگرس هستیم و در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل ، کردستان، کرمانشاه ، ایلام ، لرستان و به تدریج زنجان ، تبریز ، البرز ، تهران ، قم و مرکزی بارندگی خواهیم داشت .

وی گفت: بارش ها همراه با رگبار پراکنده خواهد بود که البته برای جنوب آذربایجان شرقی و غربی ، کردستان، شمال ایلام ، بخش های شرقی لرستان و قزوین رعد وبرق هم پیش بینی می شود .

کارشناس هواشناسی ادامه داد: از امشب سوی جریان های هوا در استان های ساحلی خزر شمالی می شود و کاهش دمای 10 تا 15 درجه ای تا فرداشب در استان ساحلی خزر به همراه وزش بادهای شدید و موقتی پیش بینی می شود.

ضرابی با اشاره به شدت بارش ها در روزهای آینده افزود: شدت بارش ها فردا عمدتا در شرق استان گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز، قزوین و تهران پیش بینی می شود که منجر به بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد.

وی درباره شرایط آب و هوای پایتخت گفت: امروز آسمان تهران نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و وزش باد شدید و موقتی پیش بینی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید بارندگی و بروز سیلاب در برخی مناطق کشور+فیلم

موج جدید بارندگی و بروز سیلاب در برخی مناطق کشور+فیلم