موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 08:252017-04-24بين الملل

رژیم صهیونیستی، عامل بی ثباتی در منطقه


وزارت امور خارجه فلسطین کابینه رژیم صهیونیستی را به مانع تراشی در برابر تلاش های بین المللی برای برقراری صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا وسیما" ،خبرگزاری اسپوتنیک از رام الله در کرانه باختری رود اردن، وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای اسراییل را متهم کرد در مسیر تلاش های آمریکا برای از سرگیری روند صلح و از سرگیری مذاکرات بین دو طرف فلسطینی و اسراییلی مانع تراشی می کند.

در این بیانیه از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درخواست شد مراقب دام هایی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل و ارکان ائتلاف راستگرای حاکم بر این رژیم برای ناکام گذاشتن تلاش های آمریکا برای برقراری صلح پهن می کند باشد.

بر اساس این بیانیه ، اقدامات و فعالیت های تحریک آمیز اسراییل با هدف سنگ اندازی در مسیر تلاش های آمریکا در مسیر از سرگیری روند صلح و آغاز مذاکرات جدی و حقیقی بین دو طرف فلسطینی و اسراییلی تشدید شده است.

در این بیانیه به مواضع اخیر نتانیاهو در گفتگو با رسانه های آمریکا اشاره و این مواضع تقبیح شد.

نتانیاهو در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت محمود عباس برای این که میزان جدی بودن خود را برای برقراری صلح نشان دهد باید پرداخت حقوق خانواده های شهدا و اسرای فلسطینی را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی، عامل بی ثباتی در منطقه

رژیم صهیونیستی، عامل بی ثباتی در منطقه