مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 06:102017-04-24اقتصادي

ساخت 6 مجتمع بین راهی در مراحل پایانی


6 مجتمع بین راهی بزودی در خوزستان به بهره برداری می رسد.

- " مرکز خوزستان ، سرپرست اداره نظارت فنی و بهره برداری از راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : این تعداد مجتمع با اعتبار بیش از 80 میلیارد ریال ساخته شده اند.

سید سعید موسوی افزود : این 6 مجتمع در محورهای اهواز – آبادان ، امیدیه – ماهشهر ، رامشیر – ماهشهر ، کمربندی شمال شرق اهواز ، شوشتر – گتوند و اهواز – شوش در حال مراحل پایانی ساخت هستند .

وی اظهارداشت : از این 6 مجتمع ، چهار جایگاه در گام نخست شامل جایگاه سوخت ، نماز خانه ، سرویس بهداشتی ، فروشگاه و پارکینگ و یک جایگاه در فاز دوم که شامل سالن غذاخوری و خدمات خودرویی و یک جایگاه دیگر شامل گام های اول و دوم می باشند.

سرپرست اداره نظارت فنی و بهره برداری از راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد : همچنین 58 مجتمع بین راهی با سرمایه گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال آماده واگذاری به سرمایه گذاران است که اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند در ساعات اداری به اداره نظارت فنی و بهره برداری از راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان خوزستان به آدرس اهواز- امانیه- خیابان امام موسی صدر- بین فلکه ساعت و خیابان عارف طبقه همکف مراجعه و شرایط خود را برای ساخت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 6 مجتمع بین راهی در مراحل پایانی

ساخت 6 مجتمع بین راهی در مراحل پایانی