مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 23:512017-04-23دانش

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 3 اردیبهشت


افزایش 215 هزار نفری جمعیت بیکار جوانان 15 تا 29 سال و پخش زنده مناظره ها؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار بررسی های آماری از داده های مرکز آمار ایران نشان می دهد بیکاری جوانان 15 تا 29 سال در عمر دولت یازدهم بیش از 215 هزار نفر افزایش یافته است در حالیکه 115 هزار نفر نیز از بخش صنعت خارج شده اند.

میرزاده برکنار شد/ نوریان سرپرست موقت دانشگاه آزاد" حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد با تصمیم اکثریت اعضای هیأت امنای این دانشگاه برکنار شد.

مشکل هما در تأمین مالی بویینگ 777 و احتمال لغو خرید" کارشناسان صنعت هوایی می گویند به نظر می رسد ایران ایر در تأمین مالی بویینگ 777 که پیش تر از سوی شرکت هواپیمایی ترکیش لغو سفارش شده بود، با مشکل مواجه شده است و احتمال دارد این خرید انجام نشود.

وزیری در دولت 780 میلیارد تومان ثروت دارد که یک وزارتخانه باید تنها ثروت وی را اداره کند" نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: وزیری در دولت یازدهم طبق گفته خودش 780 میلیارد تومان ثروت دارد که یک وزارتخانه باید ثروت این آقا را مدیریت کند.

پخش زنده مناظره ها/ مکالمه تلگرام به زعم کارشناسان مشکل امنیتی دارد/ رصد 24 ساعته فضای مجازی/ مردم ببینند کاندیداها از کجا برای تبلیغات هزینه می کنند" دادستان کل کشوراعلام کرد هیچ یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 3 اردیبهشت

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 3 اردیبهشت