مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 20:402017-04-23سياسي

حافظی: شهردار تهران باید پاسخگوی حادثه پلاسکو به افکار عمومی باشد


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با طرح سوال متعددی از منظر مدیریتی به حادثه پلاسکو، گفت: شهردار تهران باید از منظر مدیریتی پاسخگوی حادثه پلاسکو به افکار عمومی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران، ضمن عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) و قرائت حدیثی از این امام بزرگوار، با بیان اینکه حادثه پلاسکو از منظر مدیریت قابل بررسی است، اظهار کرد: در کمیته ملی و کمیته فنی حادثه پلاسکو از مبحث تخصصی بررسی شد که خروجی آن برای شورا و افکار عمومی مهم نبود و قضاوت قوه قضاییه مبتنی بر این داده ها خواهد بود اما پلاسکو باید از منظر مدیریتی بررسی و نتایج آن به افکار عمومی اطلاع داده شود.

وی با اشاره به طرح یک فوریتی کمیته حقیقت یاب شورای شهر تهران، گفت: انتظار داریم این طرح در کمیسیون ها بررسی شود و خروجی آن در دستور کار شورا قرار گیرد تا حادثه پلاسکو از منظر مدیریتی بررسی و به افکار عمومی پاسخ دهد که چرا با وجود دستور تخلیه ساختمان،31 دقیقه قبل از ریزش، این ساختمان دیر تخلیه شد؟ چرا نیروهای آتش نشانی در این مدت بیرون نیامدند؟ آیا از دستور تمرد کردند؟ چه دلیلی برای تمرد وجود داشت؟ آیا کسی دستور خلاف برای خروج از ساختمان داد؟ آیا به دلیل عدم نبود راه های ارتباطی و اطلاع رسانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظی: شهردار تهران باید پاسخگوی حادثه پلاسکو به افکار عمومی باشد

حافظی: شهردار تهران باید پاسخگوی حادثه پلاسکو به افکار عمومی باشد