مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 20:252017-04-23بين الملل

کوربین: خواستار حملات بیشتر به سوریه نیستم


رهبر حزب کارگر انگلیس گفت خواستار حملات هوایی بیشتر به سوریه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما" به نقل از خبرگزاری "اسپوتنیک"جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس خواستار بهبود مناسبات با روسیه شد و گفت چنین کاری به نفح صلح و امنیت جهانی خواهد بود.

کوربین در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی بی بی سی گفت: فکر می کنم باید روندی برای غیرنظامی کردن مرز میان کشورهای عضو ناتو و روسیه آغاز شود، اگر نیروهای ناتو را کمی دورتر از مرز روسیه نگه داریم احتمال ورود به جنگ سرد جدید با روسیه از بین می رود.

وی از سازمان امنیت و همکاری اروپا و شورای اروپا به عنوان زمینه های مناسب برای گفتگو و بهبود مناسبات با روسیه نیز نام برد.

انگلیس در چارچوب برنامه ای برای افزایش حضور نظامی ناتو در شرق اروپا، صدها سرباز و جنگنده و خودروی نظامی به مرز روسیه ارسال کرده است.

این کشور یکی از اعضای ناتوست که افزایش حضور نظامی این سازمان را در اروپا برای جلوگیری از آنچه آن را "تجاوزگری روس ها " می خواند، دنبال می کند.

حزب کارگر، یک حزب سوسیال دموکرات چپ میانه در انگلیس است.

جرمی کوربین از تنش زدایی در جهان و کار کردن با کشورهایی مثل روسیه و ایران سخن گفترییس حزب کارگر انگلیس از عزم خود برای تنش زدایی در سطح جهان و کار کردن با کشورهایی مثل آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوربین: خواستار حملات بیشتر به سوریه نیستم

کوربین: خواستار حملات بیشتر به سوریه نیستم