مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 18:302017-04-23پزشكي

خیل فارغ التحصیلان بیکار ناشی از عدم توسعه بر مبنای آمایش است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بیکاری تعداد زیادی از تحصیل کردگان دانشگاهی، گفت: این مسأله نشان می دهد توسعه آموزشی ما بر اساس خصوصیات آمایشی و جغرافیایی نبوده است و اکنون در حوزه سلامت با کمبود 100 هزار پرستار در کشور مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر اسماعیل ایدنی در مراسم دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری که امروز، سوم اردیبهشت ماه در تالار شهدا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با چالش هایی که در حوزه آموزش وجود دارد، نگاه مان باید به سمت و سویی برود که آموزش ما پاسخگوی نیازها باشد.

وی با بیان اینکه بزرگترین چالش کشور در حوزه نیروی انسانی است، افزود: به طور کلی گسترش و توسعه آموزش عالی به ویژه در حوزه سلامت پاسخگوی نیازهای جامعه نبوده است.

ما با خیل عظیمی از فارغ التحصیلانی مواجه هستیم که تعداد آن ها متناسب با نیاز بازار کار نیست و امروز با مشکل بیکاری تحصیلکردگان مواجه هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: از سوی دیگر حوزه سلامت با کمبود شدید نیروی انسانی به ویژه در بخش های درمانی مواجه است.

در این زمینه چه در بخش دولتی یا غیردولتی توسعه مناسبی نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیل فارغ التحصیلان بیکار ناشی از عدم توسعه بر مبنای آمایش است

خیل فارغ التحصیلان بیکار ناشی از عدم توسعه بر مبنای آمایش است