مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 18:102017-04-23اقتصادي

قاچاق کالا منجر به خنثی شدن سیاست های اقتصادی


آثار منفی پدیده ی قاچاق منجر به خنثی شدن سیاستهای اقتصادی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کهگیلویه و بویراحمد،استاندار در نشست کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: دولت با طرح مدلهای نو در پی مهار این پدیده است که در این خصوص استفاده از تمام ظرفیتها برای جلوگیری از قاچاق مورد تاکید است.

موسی خادمی به قرار گرقتن استان در مسیر استانهای جنوبی و مرکزی کشور اشاره کرد و افزد:این در حالی است که امکانات محدود موجود در استان شاهد افزایش کشفیات هستیم.

بهمنی عضو دبیر خانه ی این ستاد در گزارشی اعلام کرد: پارسال حدود 700خودرو حامل کالای قاچاق به ارزش 403میلیارد ریال در محورهای استان توقیف شد که در مقایسه با پارسال 26 درصد افزایش نشان میدهد.

دیودیده رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم در گزارشی از شناسایی حدود 980 انبار و مجتمع نگهداری کالا در استان خبر داد و گفت: این مراکز نگهداری مربوط به صنوف مختلف است که شناسنامه دار کردن آنها میتواند به کنترل قاچاق کمک کند.

گشتاسبی معاون دادگستری استان هم از تصویب 53 مصوبه در زمینه ی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال گذشته خبر داد و با اشاره به شعار سال رهبری معظم انقلاب اسلامی گفت: اهتمام برای اجرایی شدن این مصوبات به تحقق شعار سال نیز کمک می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق کالا منجر به خنثی شدن سیاست های اقتصادی

قاچاق کالا منجر به خنثی شدن سیاست های اقتصادی