مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 17:352017-04-23اقتصادي

صندوق های جسورانه، ابزار کشف ایده های نوآورانه


دبیر بازار دارایی فکری فرابورس ایران، از بازار دارایی فکری، صندوق های جسورانه و SME ها به عنوان راه کارهای فرابورس برای تامین مالی ایده های نوآورانه و جدید یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "؛ علی زند وکیلی، دبیر بازار دارایی فکری فرابورس ایران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، صندوق های جسورانه V.

C را نوعی از سرمایه گذاری خطرپذیر خواند و اظهار داشت: یکی از اقسام سرمایه گذاری خصوصی، صندوق های جسورانه است.

وی درباره سرمایه گذاری خصوصی در حوزه صندوق های جسورانه افزود: هنگامی که سرمایه گذاری به طور خصوصی با موضوع ایده ها انجام می شود، نام آن صندوق های جسورانه V.

C می شود.

بازار دارایی فکری، مسیری برای ورود ایده ها به فرابورس این مقام مسئول با اشاره به خدماتی که فرابورس برای ایده های نو در نظر گرفته است، گفت: در این زمینه نخست باید از بازار ایده های فکری نام برد.

در بازار ایده های فکری، ایده هایی که ثبت شده و مشمول حقوق مالکیت فکری قرار گرفته اند، اعم از اختراعات و طرح های صنعتی، قابلیت اینکه بر روی تابلوی فرابورس قرار بگیرند و معامله شوند، وجود دارد.

V.

C، ابزاری برای شناسایی ایده ها وی نوع دیگر را صندوق های جسورانه خواند و ابراز داشت: صندوق های جسورانه، ایده ها را شناسایی می کنند و الزاما این ایده ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های جسورانه، ابزار کشف ایده های نوآورانه

صندوق های جسورانه، ابزار کشف ایده های نوآورانه