مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:262017-04-23بين الملل

نیروهای قسد جاده های منتهی به پایتخت داعش در سوریه را قطع کردند


نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) اعلام کردند که موفق شدند تمامی راه های مهم و استراتژیک منتهی به شهر رقه، پایتخت و مقر اصلی داعش در سوریه را قطع کنند.

- نیروهای قسد جاده های منتهی به پایتخت داعش در سوریه را قطع کردند نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) اعلام کردند که موفق شدند تمامی راه های مهم و استراتژیک منتهی به شهر رقه، پایتخت و مقر اصلی داعش در سوریه را قطع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، نیروهای دموکراتیک سوریه (قوات سوریا الدیموقراطیه= قسد) اعلام کردند که موفق شدند تمامی راه های مهم و استراتژیک منتهی به شهر رقه، مقر اصلی داعش در سوریه را قطع کنند.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، نیروهای دموکراتیک کُرد سوریه در ادامه عملیات ها خود علیه عناصر داعش در شمال این کشور، روز یکشنبه (امروز) توانستند راه های راهبردی منتهی به شهر رقه را قطع کنند.

نیروهای دموکراتیک سوریه (PYD) که بیشترشان از کردهای سوریه اند، با حمایت نظامیان آمریکا از نیمه دوم سال گذشته عملیاتی را با هدف آزادسازی شهر رقه شروع کرده اند.

این نیروها در مرحله اول این عملیات موفق به آزادسازی شهر منبج در ریف شمالی حلب آزاد کردند و قصد وصل کردن شرق فرات به غرب مناطق شمالی را داشتند که با ورود نیروهای ارتش ترکیه و ارتش آزاد طی عملیات موسوم به عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای قسد جاده های منتهی به پایتخت داعش در سوریه را قطع کردند

نیروهای قسد جاده های منتهی به پایتخت داعش در سوریه را قطع کردند