مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 15:452017-04-23اقتصادي

رونق اقتصادی از اهداف دولت تدبیر و امید


استاندار کرمان رونق اقتصادی را از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در استان کرمان برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال از جمله کارخانه کرک بافت، - کارخانه فولاد بافت و مجتمع فنی و مهندسی مهرنوین اقدامات خوبی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رزم حسینی امروز(یکشنبه سوم اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از مجتمع فنی و مهندسی مهر نوین( کارخانه تولید گونی) گفت: رونق اقتصادی استان کرمان به فعال سازی واحدهای تعطیل شده توجه ویژه ای را نشان داده است که باعث رونق اقتصادی در استان شده است.

وی رونق اقتصادی را از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید دانست و خاطرنشان کرد: در استان کرمان برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال از جمله کارخانه کرک بافت، کارخانه فولاد بافت و مجتمع فنی و مهندسی مهرنوین اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار کرمان با بیان این که یک واحد فولاد نیز در شهرستان سیرجان پس از 28 سال تعطیلی در این دولت مجدداً راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: به زودی شاهد افتتاح این کارخانه خواهیم بود.

وی یادآور شد: کارخانه تولید گونی بافی در بردسیر نیز با ظرفیت اشتغال 200 نفر با همکاری یکی از فعالان اقتصادی و کارآفرینان موفق، فعالیت مجدد خود را آغاز کرده است که جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصادی از اهداف دولت تدبیر و امید

رونق اقتصادی از اهداف دولت تدبیر و امید