مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 15:312017-04-23سياسي

مخاطب کودک و نوجوان را در ادبیات دفاع مقدس فراموش کردیم


مقوله هنر، مخاطب کودک و نوجوان و مباحث علمی و تحلیل جامعه شناختی و روانشناختی از مهمترین موضوعاتی است که باید در حوزه کتاب دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزرای دانشجو؛ به نقل از روابط عمومی هفدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس، بهروز اثباتی دبیر اسبق این جایزه در آستانه برگزاری دوره تازه از این جایزه ملی، با اشاره به فلسفه وجودی این جایزه آن را نقطه قوت جایزه کتاب سال دفاع مقدس دانست و گفت: این جایزه با توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره ادبیات دفاع مقدس که آن را گنجینه و میدان تلاش می دانند، تاسیس شده بنابراین راه اندازی، تداوم، پیشینه سازی و بررسی کتاب ها و در نهایت اهدای جایزه به آثار برتر نقطه قوت آن است.

به هرحال جایزه کتاب سال دفاع مقدس با قدمتی بیش از 24 سال فعالیت کرده و توانسته در فضای ادبیات ایران بماند و تاثیرگذار باشد.

عضو شورای سیاست گذاری جایزه کتاب سال دفاع مقدس با اشاره به ساختارها و مشکلاتی که به لحاظ شکلی در این جایزه وجود دارد افزود: البته در برخی از مقاطع تاریخی بین برگزاری جایزه کتاب سال و دفاع مقدس تاخیر افتاده و شاید مشکلاتی که به لحاظ شکل برگزاری این جایزه داشته بتوان نقطه ضعف آن دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب کودک و نوجوان را در ادبیات دفاع مقدس فراموش کردیم

مخاطب کودک و نوجوان را در ادبیات دفاع مقدس فراموش کردیم