مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 15:202017-04-23اقتصادي

توسعه سرمایه گذاری در گرو تغییر نگرشها در فضای کسب و کار است


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه سرمایه گذاری در گرو تغییر نگرشها در فضای کسب و کار است و خوشبختانه در سایه تدابیر دولت در سال 95 اتفاقات خوبی در در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم کشاورز در نشست مرکز خدمات و ستاد سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشوق های خوبی برای جذب سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد شده است که این امر استقبال از سرمایه گذاری را افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد: در طی سالهای 92 تا 95 در سایه تلاشهای دولت با وجود و فشار تحریمها، تراز تجاری صادرات غیر نفتی کشور مثبت شد که گویای عیار بالای فعالیتهای دولت است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تعاملات سازنده و رفت و آمدهای هیئت های تجاری و بویژه هیئت های اروپایی خوشبختانه جاذبه های خوبی در مقوله سرمایه گذاری ایجاد شده است و همین ارتباطات منجر به افزایش حجم سرمایه گذاری خارجی کشور در سال گذشته شد.

کشاورز تصریح کرد: از سال 92 تا 95 از طریق سرمایه گذاری مستقیم خارجی درکارخانه سیمان مارگون 21 میلیون دلار سرمایه گذاری شده که این امر گام خوبی برای اجرای کامل این طرح بوده است و در حالی که سرجمع کل سرمایه گذاری سیمان مارگون از تمام منابع ارزی، ریالی و مستقیم خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سرمایه گذاری در گرو تغییر نگرشها در فضای کسب و کار است

توسعه سرمایه گذاری در گرو تغییر نگرشها در فضای کسب و کار است