مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 13:452017-04-23پزشكي

ضرورت پیاده روی 150 دقیقه ای در هفته


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به ضرورت انجام ورزش های منظم برای جلوگیری از بیماری ها، گفت: 150 دقیقه پیاده روی هوازی در هفته برای ورزش منظم کافی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر علی اسماعیلی ندیمی صبح امروز(یکشنبه 3 اردیبهشت ماه) در مراسم پیاده روی هفته سلامت با اشاره به شعار امسال هفته سلامت زندگی سالم، با نشاط و امید ، اظهار کرد: یکی از روش هایی که انسان ها می توانند سلامت خود را حفظ کنند فعالیت بدنی منظم و ورزش است.

وی با بیان این نکته که دو سوم جمعیت شهری یا چاق هستند یا افزایش وزن دارند، افزود: طبیعتاً علت افزایش وزن، افزایش مصرف خوراکی ها است و در کنار آن بی تحرکی است، از این رو با رژیم غذایی سالم می توان سلامتی را حفظ کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: نقش ورزش در بهبود عملکرد بسیاری از سیستم ها و ارگان های بدن از جمله سیستم استخوانی و اسکلتی بدن غیر قابل انکار است و زنان بیشتر به ورزش نیازمند هستند.

اسماعیلی ندیمی با اشاره به ضرورت انجام ورزش های منظم برای جلوگیری از بیماری ها، خاطرنشان کرد: 150 دقیقه پیاده روی هوازی در هفته برای ورزش منظم کافی است و پیاده روی، شنا و دوچرخه سواری ورزش های مناسبی هستند که آمادگی بدن را بیشتر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیاده روی 150 دقیقه ای در هفته

ضرورت پیاده روی 150 دقیقه ای در هفته