مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 11:552017-04-23دانش

جزییات مرحله دوم کنکور دکتری


جزییات مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 شامل مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی اعلام شد و دانشگاه ها مجاز به برگزاری آزمون تخصصی نیز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، جزییات مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در کنکور دکتری نیمه متمرکز سال 96 اعلام شد.

دانشگاه ها و مؤسسات مجری دوره های دکتری چگونگی تشکیل پرونده متقاضیان، زمان و مکان برگزاری آزمون، نحوه مصاحبه علمی یا برگزاری آزمون تخصصی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی خود و سازمان سنجش به داوطلبان اعلام خواهند کرد.

اجازه به دانشگاه ها برای برگزاری آزمون تخصصیدر صورت نیاز و همچنین تشخیص مؤسسه مبنی بر برگزاری آزمون تخصصی، مواد آزمون و ضرایب امتحانی از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا مؤسسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در مؤسسه برای هر داوطلب صرفاً یک بار انجام می شود و عدم مراجعه داوطلبان در مرحله دوم آزمون، به منزله انصراف آنان تلقی شده و برگزاری مجدد مرحله دوم مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی برای آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله شرکت نکرده اند، امکان پذیر نخواهد بود.

ممنوعیت تغییر رشته، تغییر گرایش و انتقال دانشجویان در مقطع دکتریتغییر رشته، تغییر گرایش و انتقال دانشجویان در مقطع دکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مرحله دوم کنکور دکتری

جزییات مرحله دوم کنکور دکتری