مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 10:252017-04-23فرهنگي

استقبال گرم از "قهوه سرد آقای نویسنده"


در مراسم رونمایی از کتاب "قهوه سرد آقای نویسنده" تعداد زیادی از مخاطبان، موفق به خرید این رمان نشدند و به پایان رسیدن نسخه های چاپ اول این رمان آنها را غافلگیر کرد.

- در مراسم رونمایی از کتاب "قهوه سرد آقای نویسنده" تعداد زیادی از مخاطبان، موفق به خرید این رمان نشدند و به پایان رسیدن نسخه های چاپ اول این رمان آنها را غافلگیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، روزبه معین نویسنده کتاب " قهوه سرد آقای نویسنده" درباره این مراسم رونمایی گفت: حضور در میان مخاطبان و دوستداران کتابخوانی برای من رویایی بود که محدودیت های موجود و به پایان رسیدن همه نسخه های کتاب، شیرینی آن را کاهش داد.

نویسنده کتاب "هنگامی که باران پیانو می نوازد" درباره رمان "قهوه سرد آقای نویسنده" بیان کرد: نگارش این رمان سه سال به طول انجامید و مهم ترین دلیل استقبال مخاطبان از این اثر را همین تلاش برای عمیق نوشتن می دانم.

معین در ادامه در مورد تجربیات خود در زمینه نویسندگی گفت: نمایشنامه نویسی و نوشتن داستان های کوتاه از دیگر فعالیت های من بوده و کتاب "آنتارکتیکا، 89 درجه جنوبی" نیز در مراحل پایانی نگارش است.

کتاب قهوه سرد آقای نویسنده در 220 صفحه و با قیمت 20 هزار تومان توسط نشر نیماژ به چاپ رسیده و در یکم اردیبهشت ماه امسال از این کتاب رونمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گرم از "قهوه سرد آقای نویسنده"

استقبال گرم از "قهوه سرد آقای نویسنده"