مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 09:162017-04-23بين الملل

تهدید کامیون داران افغانستانی به مسدود کردن مسیر قندوز به تاجیسکتان


تعدادی از کامیون داران افغانستانی به علت دریافت عدم ویزا از دولت تاجیکستان، مقامات این کشور را تهدید به مسدود کردن مسیر قندوز به تاجیکستان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، تعدادی از کامیون داران افغانستانی مقامات تاجیک را تهدید کردند در صورتی که ویزا برای انتقال کالای خود به کشورهای آسیای مرکزی را از این کشور دریافت نکند مسیر قندوز به پنج تاجیکستان را مسدود خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، به گفته رانندگان افغانستانی گرفتن ویزا از دولت تاجیکستان بسیار مشکل شده و آنها نمی توانند کالای خود را به راحتی به این کشور و دیگر کشورهای منطقه آسیای مرکزی منتقل کنند.

این اعتراضات پس از آن صورت گرفت که رانندگان افغانستانی به کنسولگری در شهر قندوز مراجعه کرده و با عدم پاسخگوی از کارمندان این نهاد روبه رو می شدند.

سخنگوی مرزبانی کمیته دولتی تاجیکستان در این زمینه عنوان کرد: مسیر بندر شیخان افغانستان و منطقه پنج تاجیکستان باز است و رانندگان به سهولت در رفت و آمد هستند.

محمد باور یکی از اعضای سازمان از کارآفرینان استان افغانستان ولایت قندوز افغانستان در این زمینه گفت: تنها رانندگانی می توانند وارد خاک تاجیکستان شوند که دارای ویزا باشد اما گرفتن روادید از کنسولگری قندوز بسیار سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید کامیون داران افغانستانی به مسدود کردن مسیر قندوز به تاجیسکتان

تهدید کامیون داران افغانستانی به مسدود کردن مسیر قندوز به تاجیسکتان