مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 09:052017-04-23سياسي

پذیرش 10 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت


در سال گذشته تعداد 10 واحد فناور دانش بنیان متعلق به اساتید و دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت ایران به جمع واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد این دانشگاه اضافه شدند که حکایت از گرایش بیش از پیش دانشگاهیان به تاسیس شرکت های دانش بنیان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید علی اصغر بهشتی شیرازی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: پذیرش 10 واحد فناور دانش بنیان در سال گذشته، نشان از گرایش روزافزون دانشگاهیان به تاسیس شرکت های دانش بنیان دارد و این مرکز نیز در نظر دارد با توسعه فضای فیزیکی و ارائه خدمات، زمینه رشد بیش از پیش واحدهای فناور را فراهم آورد.

وی افزود: در حال حاضر 26 واحد فناور دانش بنیان در مجموعه مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران مشغول به فعالیت هستند.

بهشتی شیرازی با اشاره به اسامی 10 واحد فناور دانش بنیان پذیرفته شده در سال 95 خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه راهبردی دانشگاه مبنی بر حمایت از تجاری سازی یافته های پژوهشی، دو شرکت نیز بر اساس آیین نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان دانشگاه در محل مرکز رشد مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 10 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت

پذیرش 10 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت