مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 08:452017-04-23سياسي

همکاری نمایندگان فراکسیون امید مجلس با ستادهای انتخاباتی "روحانی" در استان ها


سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تصمیم این فراکسیون برای همکاری نمایندگان در ستادهای انتخاباتی حسن روحانی خبر داد.

- همکاری نمایندگان فراکسیون امید مجلس با ستادهای انتخاباتی "روحانی" در استان ها سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تصمیم این فراکسیون برای همکاری نمایندگان در ستادهای انتخاباتی حسن روحانی خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه صبح امروز(یکشنبه) شورای مرکزی فراکسیون امید اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد از هر استان یک یا دو نفر از نمایندگان عضو فراکسیون برای همکاری با ستادهای انتخاباتی آقای روحانی انتخاب شوند تا بتوانند در راستای انسجام و همگرایی بیشتر، مشارکت حداکثری و جذب نیروهای جریان اصلاح طلبی به شکل منسجم عمل کنند.

وی افزود: در جلسه امروز همچنین پیرو جلسات گذشته فراکسیون و ماموریت برخی اعضا برای تهیه گزارش درباره عملکرد کمیته ها آقای تابش نایب رییس فراکسیون گزارشی را درباره فعالیت کمیته ها ارائه کرد و راهکارهایی را در خصوص چگونگی فعال تر شدن کمیته ها مطرح شد که قرار است این پیشنهادات در هیئت رییسه فراکسیون مطرح شود تا در صورت تصویب تغییراتی در کمیته ها ایجاد خواهد شد که در راستای وظایف پیش بینی شده به تعهدات خود درمقابل مردم عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری نمایندگان فراکسیون امید مجلس با ستادهای انتخاباتی "روحانی" در استان ها

همکاری نمایندگان فراکسیون امید مجلس با ستادهای انتخاباتی "روحانی" در استان ها