مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 08:402017-04-23سياسي

رقابت در انتخابات بدون داشتن برنامه معنا ندارد


حسین کمالی با بیان این که رقابت درانتخابات بدون داشتن و ارائه برنامه بی معنا است، گفت: رقابت بین کاندیداها در واقع باید رقابت بین برنامه های آنها باشد تا در نهایت مردم نیز بتوانند براساس آن رأی بدهند.

- دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ارائه برنامه توسط کاندیداها برای بالا بردن گستره قدرت انتخاب مردم، گفت: اینکه ما افرادی را نشناسیم و ندانیم که قرار است چه بکنند و صرفاً براساس قیافه یا شکل و شمایل به کسی رأی بدهیم کار بسیار عامیانه و ساده انگارانه ای است.

وی در مورد ارائه شعارها و وعده غیرعملی نیز تصریح کرد: هر کاندیدایی که وعده ای را می دهد ابتدا باید توجه داشته باشد که آن وعده درجامعه قابل اجرا هست یا نه؟ البته برخی ممکن است فکر کنند می توانند به وعده هایی که می دهند عمل کنند اما بعداً نتوانند آن را انجام دهند .

این بسیار متفاوت است با اینکه بدانند وعده ای که می دهند شدنی نیست؛ این کار نادرستی است.

وزیر اسبق وزارت کار و امور اجتماعی در دولت ششم تا هشتم با اظهار تأسف از سرایت بی اخلاقی ها در فضای سیاسی و اینکه عده ای برای رسیدن به اهداف خود شخصیت های دیگر را تخریب می کنند، گفت: افراد کوتاه قد برای اینکه دیده بشوند بهتر است راهکاری را برای خود بیابند و از طریق روش هایی که خود و افکارشان را معرفی می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت در انتخابات بدون داشتن برنامه معنا ندارد

رقابت در انتخابات بدون داشتن برنامه معنا ندارد