مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اردیبهشت 1396 ساعت 16:252017-04-22بين الملل

حساب ایرانیان مقیم انگلیس مسدود نیست


شماری از ایرانیان مقیم انگلیس، با ابراز نگرانی از انتشار چنین مطالبی از سوی برخی رسانه های داخلی ایران، بسته شدن حساب های بانکی را رد کرده و از فعال بودن این حساب ها خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، به دنبال انتشار خبرهایی برگرفته از گزارش روزنامه گاردین با عناوینی همچون حساب های بانکی ایرانی ها در انگلیس بسته شد ، موجی از تعجب و ابهام برای ایرانی های مقیم انگلیس بوجود آمد و آنها از طرح این گونه مطالب جعلی و ایجاد سوء ظن به ایرانیان، ابراز نگرانی کردند.

روزنامه گاردین روز جمعه با استناد به خبری از سوی رخساره وحید مسئول میز ایران در شرکت حقوقی بلک استون در انگلیس، گزارش داد که از مجموع جمعیت ایرانیان ساکن در انگلیس طی یک دوره طولانی، بیش از شصت نفر با مشکل بسته شدن حساب مواجه شده اند و به این شرکت مراجعه کرده اند.

به گفته مسئول میز ایران این شرکت حقوقی، بسته شدن حساب های ایرانی ها مسبوق به سابقه بوده و به بیش از ده سال گذشته برمی گردد، و بسیاری از آنها با مراجعه به رویه های حقوقی و قضایی علیه بانک ها، ضمن قانع کردن بانک ها به تغییر تصمیم خود، به علت مشکلات به وجود آمده غرامت سنگین نیز دریافت کرده اند.

رخساره وحید همچنین عنوان کرد: شرکت بلک استون در بیشتر موارد حقوقی یاد شده توانسته است که تامین غرامت کند و اغلب، این نتیجه در اثر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب ایرانیان مقیم انگلیس مسدود نیست

حساب ایرانیان مقیم انگلیس مسدود نیست