مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 19:352017-04-21سياسي

خطیب جمعه ارومیه: قانون، فصل الخطاب فعالیتهای انتخاباتی است+فیلم


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه: نامزدهای انتخابات پیش رو با تبعیت از قانون، نظام و انقلاب را در پیمودن مسیر حق یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: اگر فردی حائز شرایط ریاست جمهوری نشد به معنی آن نیست که در جمهوری اسلامی ایران انسانی غیر قابل اعتماد است، چرا که تنها در این عنوان شرایط لازم را کسب نکرده است و باید با تبعیت از قانون برای واگذار نشدن چنین مسئولیت سنگینی شکرگزار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: افراد در جمهوری اسلامی ایران بر اساس تکلیف الهی و رضایت باریتعالی پا به عرصه های مدیریتی می گذارند و باید با تبعیت از قانون، نظام و انقلاب را در مسیر حق یاری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خطاب به طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: نامزدهای انتخابات و طرفدارانشان باید از تبلیغ خلاف شرع و راه اندازی کارناوالهای غیرمجاز خودداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی به آثار بین المللی انتخابات پیش رو اشاره و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اروپا چشم طمع بر این انتخابات دارند و مردم بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه ارومیه: قانون، فصل الخطاب فعالیتهای انتخاباتی است+فیلم

خطیب جمعه ارومیه: قانون، فصل الخطاب فعالیتهای انتخاباتی است+فیلم