مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 18:502017-04-21سياسي

سامانه مانیتورینگ سه بعدی ترمینالهای کانتینری راه اندازی شد


با رونمایی از سامانه پایش (مانیتورینگ) سه بُعدی ترمینال های کانتینری امکان پایش زنده ترمینال های کانتینری در کشور برای اولین بار فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، کورش جلالی فراهانی، مدیرعامل شرکت رهیاب رایانه گستر، که مدیریت ساخت این سامانه را به عهده دارد ، گفت : این سامانه، برای پایش زنده ترمینال های کانتینری ایجاد شده و در آن، ترمینال کانتینری، همانند یک بازی کامپیوتری، شبیه سازی شده است.

این سامانه، عملیات در حال انجام را دریافت و بر اساس آن، تجهیزات را نمایش می دهد و وضعیت فعلی ترمینال را به نمایش می گذارد.

سامانه، قابلیت های گسترده ای چون دریافت اطلاعات کانتینر و تجهیزات، با کلیک بر روی آن ها، جست وجوی کانتینرها و مشاهده ی توزیع و پراکندگی یک ویژگی خاص، انتخاب نقطه ای ار روی نقشه و تنظیم سرعت و حرکت های دوربین را دارد.

وی با بیان اینکه این سیستم می تواند در هدایت و کنترل عملیات و همچنین برنامه ریزی آن، کمک موثری برای مدیران و مجریان عملیاتی ترمینال باشد، ادامه داد: در صورت ثبت اشتباه عملیات نیز، این سیستم، که نمایی بصری از وضعیت ترمینال ارائه می دهد، می تواند در مقایسه با تصاویر واقعی، به خوبی اشتباهات ثبت را به نمایش بگذارد و مجریان را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مانیتورینگ سه بعدی ترمینالهای کانتینری راه اندازی شد

سامانه مانیتورینگ سه بعدی ترمینالهای کانتینری راه اندازی شد