مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 17:362017-04-21سياسي

دولت با نامحرم دانستن مردم از حقایق مناظره ها موجب کمرنگ شدن شور انتخابات می شود


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گف:️ دولت با نامحرم دانستن مردم از حقایق مناظرهای انتخابات ریاست جمهوری موجب کمرنگ شدن شور انتخاباتی و کاهش مشارکت می شود.

- محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه جلوگیری از پخش زنده مناظره های انتخابات ریاست جمهوری نوعی حمله گاز انبری به افکار عمومی توسط دولت است گفت: دولت باید بداند که سانسور حقیقت امکان پذیر نیست و نامحرم دانستن ملت شریف ایران از حقایق مناظره ها موجب کم رنگ شدن شور انتخابات و حضور حداکثری می شود.

وی افزود: دولت باید بداند که عرصه انتخابات ریاست جمهوری، عرصه اعتماد است نباید این اعتماد با بی تدبیری از مردم سلب شود.

اقشار مختلف ملت حق دارند که برای انتخاب اصلح با گفتمان نامزدها بصورت مستقیم، بی واسطه و صریح اشنا شوند و پخش زنده مناظره ها این بستر را مهیا می کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: طبق نظر سنجی های متعدد انجام شده در فضای مجازی، اکثریت مردم با پخش ضبط شده مناظره ها مخالف هستند و با این حال اقدام دولت برای جلوگیری از پخش زنده مناظره ها موجب تضیع حقوق جامعه می شود.

نوری تصریح کرد: حقیقتاً نمی دانیم چرا هرگاه دولت از گفتمانی سخن می گوید با گذشت چند روز و یا چند ماه، بر عکس آن عمل می کند، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با نامحرم دانستن مردم از حقایق مناظره ها موجب کمرنگ شدن شور انتخابات می شود

دولت با نامحرم دانستن مردم از حقایق مناظره ها موجب کمرنگ شدن شور انتخابات می شود