مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 17:052017-04-21اقتصادي

سرمایه گذار داخلی استارتاپی تامین کننده اعتماد سرمایه گذار خارجی


تیم های استارتاپی در حال رشد و توسعه هستند اما اطلاعات مناسب برای بررسی ارزش واقعی استارتاپ ها دیده نمی شود که فرابورس ایران تلاش می کند این خلاء را پوشش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)؛ میزگرد ارزش گذاری استارتاپ ها در حاشیه رویداد فین استارز 2017 در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار شد.

احمد پویانفر، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان در خصوص مدل های ارزش گذاری و دارایی فکری گفت: در بخش ارزش گذاری این نوع دارایی ها، همواره سوالات زیادی مطرح است.

بخشی که در این خصوص به دفعات بیان می شود، این است که مدل های این حوزه چند شاخص دارند که به کیفیت تیم، ملاحظات قانونی و ریسک بازار برمی گردد.

بر مبنای این موارد، هر امتیاز یک وزن پولی دارد که در نهایت سرمایه مورد نیاز طرح را مشخص می کند.

سعید باجلان، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هم گفت : واقعیت جامعه استارتاپی نشان می دهد که تمام ایده ها قبل از این، در جایی پیاده شده اند، بنابراین اعضای تیم و انسجام تیم، ارزش گذاری اصلی استارتاپ ها را نشان می دهد.

هر ایده باید حداقل یک فرد فنی آشنا به تولید محصول داشته باشد و همچنین اندازه بازار نیز در هنگام تولید ایده و اجرای آن مورد نظر قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار داخلی استارتاپی تامین کننده اعتماد سرمایه گذار خارجی

سرمایه گذار داخلی استارتاپی تامین کننده اعتماد سرمایه گذار خارجی