مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 15:052017-04-21سياسي

تاکید خطیب نماز جمعه اهواز، برانتخابات پرشور در استان وکشور


انتخابات پیش رو ریاست جمهوری وشورهای اسلامی شهر و روستادر استان باید هرچه پرشور تر و بهتر برگزار شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز خوزستان ،امام جمعه موقت اهواز در خطبه نماز جمعه امروز ،به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش بمناسبت بزرگداشت روز ارتش بیان فرمودند اشاره کردگفت :رهبر معظم انقلاب در این مراسم به انتخاباتی پرشور و گسترده و با صلابت تاکیدفرمودند.

آیت الله محسن در ادامه افزود : هیئت های اجرایی و نظارتی استان در تمام مراحل انتخابات باید برای سلامت انتخابات دقت کنند و قانون را ملاک عمل خود قرار دهند.

و ی گفت مردم استان خوزستان از رییس جمهورر آینده در خواست مطالباتی رادارند که که کاندیدا های ریاست جمهوری باید به این مطالبات جامه عمل بپوشانند.

وی گفت حل بحران زیست محیطی استان و توجه به اشتغال جوانان تلاش،احیای دومیلیون هکتار از زمینهای کشاورزی خوزستان ازجمله مطالبات مردم استان خوزستان است آیت الله محسن حیدری در ادامه با اشاره سالروز واقعه طبس و توطئه آمریکایی ها برای حضور و ایجاد جنگ در کشور اظهار کرد: باخواست پروردگار این حمله نافرجام باقی ماند و آمریکایی ها در این واقعه شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید خطیب نماز جمعه اهواز، برانتخابات پرشور در استان وکشور

تاکید خطیب نماز جمعه اهواز، برانتخابات پرشور در استان وکشور