مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 15:052017-04-21سياسي

ضرورت تبعیت همگان از قانون


خطیب جمعه شیراز با اشاره به احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، ضرورت تبعیت همه افراد از قانون را متذکر شد و از کسانی که صلاحیت آنان برای انتخابات احراز نشده است خواست که با رفتار و عمل خود تبعیتشان از قانون را به همه خصوصاً طرفدارانشان نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت: آن هایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند باید به قانون پایبند باشند چون قدم اول در ثبت نام پایبند بودن به قانون است.

وی اضافه کرد: این افراد اگر می دانند چه می کنند و توجه داشتند کجا ثبت نام می کنند باید پایبند بودنشان به قانون احراز بشود و امروز به طرفدارانشان نشان بدهند که تابع قانون هستند، این افراد به طرفدارانشان بگویند قانون اساسی براساس اصول 99، 98، 120، 121 و 111 به ما اجازه نمی دهد در انتخابات وارد شویم.

ایمانی اضافه کرد: رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری به این معنا نیست که در هیچ کاری نمی توانند وارد شوند، این فقط مربوط به ریاست جمهوری است.

وی از رد صلاحیت شدگان خواست که طرفدارانشان را به آرامش، ثبات، امنیت و حفظ قانون دعوت کنند و گفت: آنان باید به دنیا نشان بدهند که کشور ما کشور قانون و پایبندی به قانون است و غیر از قانون و اجرای قانون اساسی چیز دیگری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبعیت همگان از قانون

ضرورت تبعیت همگان از قانون