مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 12:462017-04-21سياسي

علت اصلی سیل آذربایجان از زبان نماینده مردم تبریز


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر دروغ ها در حادثه سیل آذربایجان جای تأمل دارد، گفت: سوءمدیریت و نبود هم افزایی بین دستگاه ها و مردم عامل سیل پل «غله زار» بود.

- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر دروغ ها در حادثه سیل آذربایجان جای تأمل دارد، گفت: سوءمدیریت و نبود هم افزایی بین دستگاه ها و مردم عامل سیل پل غله زار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، احمد علیرضا بیگی امروز اظهار کرد: همه می دانیم که پل غله زار از چند سال قبل محل گذرگاهی برای عبور خودروها بوده و اصل بر این بود که در زمان بحران جوی مسیر مسدود شود که متأسفانه چنین اتفاقی نیفتاده بود.

وی با بیان اینکه احتمال دارد افرادی از روی پل در حال تماشا سیل بودند، اما خودروهای سقوط کرده و گرفتار شده سیل در حال عبور بوده که اسناد و مدارک در این رابطه وجود دارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از شایعات در خصوص پل غله زار از قبیل تماشاگران سیل و یا وجود مأمور راهنمایی رانندگی در محل گذرگاه متذکر شد: بعد از افشای دروغ برخی مسؤولان برای پنهان کاری موضوع و انداختن تقصیر گردن مردم، حال ادعا می کنند که مأمور راهنمایی رانندگی در محل بوده و مردم با ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اصلی سیل آذربایجان از زبان نماینده مردم تبریز

علت اصلی سیل آذربایجان از زبان نماینده مردم تبریز