مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 12:252017-04-21اقتصادي

رشد 4 برابری درآمدهای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: درآمدهای این دانشگاه در سال جاری نسبت به سال 92، رشد چهار برابری خواهد داشت.

- دکتر نجفی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: امسال حدود 42 میلیارد ریال به عنوان درآمد مصوب برای دانشگاه در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته، 44 درصدی رشد دارد.

وی با اشاره به اینکه این عدد در سال 92، دوازده میلیارد ریال بوده است، افزود: با مقایسه ارقام می توان گفت، امسال درآمدهای دانشگاه نسبت به سال 92، رشد چهار برابری خواهد داشت.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: در سال 95 با وجود فراز و نشیب های اقتصادی کشور، این دانشگاه موفق به دریافت 100 درصد اعتبارات هزینه ای خود شده است.

نجفی نژاد اضافه کرد: در سال گذشته، اعتبار 504 میلیارد ریال برای دانشگاه مصوب شده بود که این مقدار به دانشگاه تخصیص داده شد.

وی بیان کرد: میزان دریافتی دانشگاه نسبت به سال قبل با رشد بیش از 20 درصدی روبرو شده بود، همچنین در سال گذشته بیش از 30 میلیارد ریال درآمد مصوب برای دانشگاه در نظر گرفته شد که نسبت به سال 94، رشد 61 درصدی را نشان می دهد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اعلام اینکه اعتبارات هزینه ای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در سال 96 نسبت به سال 92، افزایش 100 درصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 4 برابری درآمدهای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

رشد 4 برابری درآمدهای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان