مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 10:552017-04-21ورزشي

پاسخ قمری به غیبت مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در فدراسیون


بحث قطع همکاری با مدیر تیم های ملی مطرح نبوده و او برای تنظیم برنامه ها به خانه رفته است و تا فردا فرصت دارد تا نظرات خود را اعلام کند.

- رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: بحث قطع همکاری با مدیر تیم های ملی مطرح نبوده و او برای تنظیم برنامه ها به خانه رفته است و تا فردا فرصت دارد تا نظرات خود را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی چایچی، مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری پس از پایان مسابقات قهرمانی جاده آسیا به مرخصی رفت و پس از پایان تعطیلات عید نوروز و برگزاری جلسه کمیته فنی دوباره در فدراسیون حاضر نشد.

خسرو قمری، رییس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت وگو با ایسنا، درباره غیبت مدیر تیم های ملی در فدراسیون، بیان کرد: او پس از مسابقات قهرمانی آسیا به مرخصی رفت، پس از پایان تعطیلات و برگزاری جلسه کمیته فنی نیز با او صحبت کردم که به خانه برود و برنامه های تیم ملی را بر اساس سیاستی که داریم تنظیم کند.

چایچی تا فردا (شنبه) فرصت دارد تا برنامه هایش را به ما اعلام کند و نظرات نهایی اش را بدهد.

او ادامه داد: شاید من دوست داشتم که حضور فیزیکی هم در فدراسیون داشته باشد، اما خودش اعلام کرد که بهتر است در خانه باشد و برنامه های تیم ملی را بر اساس سیاست های فدراسیون و تقویم فدراسیون جهانی تنظیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قمری به غیبت مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در فدراسیون

پاسخ قمری به غیبت مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در فدراسیون