مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 09:252017-04-21فرهنگي

شکایت کارگردان «عصبانی نیستم» / «فیلم زیرزمینی نساختم»


‏‎در پی انتشار غیرقانونی یک نسخه قاچاق از فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» با آرم «بازبینی ارشاد» رضا درمیشیان تهیه کننده و کارگردان این فیلم، - ‏‎در پی انتشار غیرقانونی یک نسخه قاچاق از فیلم سینمایی عصبانی نیستم! با آرم بازبینی ارشاد رضا درمیشیان تهیه کننده و کارگردان این فیلم، ضمن اعلام شکایت خود از انتشاردهندگان این نسخه قاچاق متنی را منتشر کرد.

متن نامه رضا درمیشیان که در اختیار ایسنا گذاشته به شرح زیر است: فیلم عصبانی نیستم! را با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته ام، با مجوز رسمی وزارت ارشاد در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآورده ام،با استناد پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نمایش عمومی اش اقدام کرده ام و به سند حواله شورای صنفی نمایش و ثبت در این شورا برای اکرانش با سینماها قرارداد بسته بودم اما.

من فیلم زیرزمینی نساخته ام که راضی به توزیع زیرزمینی آن باشم، آن هم نسخه بازبینی قبل از نهایی شدن فیلم که نسخه نهایی نیست! این اتفاقات ذره ای از انگیزه من را برای اکران عمومی و قانونی این فیلم در سینماهای کشورم کم نمی کند.

شکایتم از عوامل توزیع نسخه قاچاق عصبانی نیستم! را به ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی بصری و مراجع قضایی تقدیم کرده ام و تاکید می کنم که تمامی افراد ، سایت ها، کانال ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت کارگردان «عصبانی نیستم» / «فیلم زیرزمینی نساختم»

شکایت کارگردان «عصبانی نیستم» / «فیلم زیرزمینی نساختم»