مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 20:402017-04-20سياسي

دیدار رییس کمیته گردشگری تاتارستان با مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی


رییس کمیته توسعه گردشگری جمهوری تاتارستان با مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی و اصحاب گردشگری این استان در محل بنای تاریخی آرامگاه نادری در مشهد دیدار کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی در این دیدار گفت: در مشهد و استان خراسان رضوی شرایط همکاری در حوزه گردشگری مذهبی فراهم است و می توانیم ارتباطات خوبی در این زمینه با تاتارستان داشته باشیم.

حسین زارع صفت افزود: حضور فعالان گردشگری در گسترش ارتباطات بسیار مهم است و ما در گردشگری های تاریخی و فرهنگی، مذهبی و سلامت با توجه به اشتراکات فرهنگی و مذهبی که داریم می توانیم ارتباطات خوبی ایجاد کنیم.

سرگی ایوانف، رییس کمیته توسعه گردشگری جمهوری تاتارستان نیز در حاشیه بازدید از بنای تاریخی موزه و آرامگاه نادری و آرامگاه کلنل پسیان با اظهار امیدواری از اینکه به زودی پرواز قازان - تهران راه اندازی شود، گفت: در تاتارستان 100 آژانس مسافربری فعال وجود دارد و هزینه سفر به مراتب کمتر از مسکو و سایر کشورهای همجوار است.

وی افزود: 50 درصد مردم تاتارستان مسلمان هستند بنابراین می توان ارتباطات بهتری با ایران و مشهد داشت و با توجه به اینکه این جمهوری سومین قطب گردشگری روسیه است ارتباطات گردشگری ، فرهنگی و اقتصادی بین مشهد و قازان فراهم می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کمیته گردشگری تاتارستان با مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی

دیدار رییس کمیته گردشگری تاتارستان با مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی