مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 18:252017-04-20اقتصادي

در سال 95 رتبه نخست مبارزه با مواد مخدر به استان مرکزی رسید


دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: استان مرکزی سال 94 در جایگاه 24 کشور در خصوص مبارزه با مواد مخدر قرار داشت اما سال گذشته این رتبه به رتبه نخست کشور ارتقا یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبی الله شاه محمدی در جلسه شورای مواد مخدر استان مشترک با سه شهرستان فراهان، آشتیان و تفرش که صبح امروز در فرمهین برگزار شد، بیان کرد: سال گذشته برنامه ریزی و هدف گذاری مناسبی انجام شد و تمامی دستگاه ها و سازمان های مرتبط در راستای اجرای این برنامه همکاری و حرکت کردند.

وی عنوان کرد: سال جاری نیز برنامه ریزی و هدف گذاری در این زمینه انجام شده و برای کسب این رتبه کشوری، بهبود شرایط و کاهش نرخ اعتیاد در استان باید مانند قبل همه دستگاه ها و ارگان ها همکاری کنند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه شهرستان های آشتیان، تفرش و فراهان از شهرستان های موفق در بخش مبارزه با اعتیاد بودند، ادامه داد: 19 معتاد متجاهر از شهرستان تفرش، یک معتاد از شهرستان آشتیان و یک معتاد از شهرستان فراهان سال قبل به کمپ ماده 16 ارجاع داده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار شهرستان تفرش نیز، با اشاره به برگزاری 12 جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفرش گفت: 61 مصوبه مربوط به جلسه های مذکور بود که از این تعداد 51 مصوبه اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 95 رتبه نخست مبارزه با مواد مخدر به استان مرکزی رسید

در سال 95 رتبه نخست مبارزه با مواد مخدر به استان مرکزی رسید