مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 17:002017-04-20دانش

دانشگاه تربیت مدرس نگرش حل مساله را در دانشجویان تقویت می کند


وزیر کشور در جشن دانش آموختگان دانشگاه تربیت مدرس گفت: این دانشگاه نگرش حل مساله را در دانشجویان تقویت می کند و من به عنوان دانش آموخته این دانشگاه در تمام طول خدمت از این نگرش بهره برده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و دانش آموخته دانشگاه تربیت مدرس در جشن دانش آموختگان این دانشگاه گفت: نگاهی که از اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس به ما منتقل شد نگاه حل مساله و نگاهی ساختار گرایانه بود که من در تمام دوران طول مدیریت از آن استفاده کردم.

وی با بیان اینکه نگاه حل مساله می تواند در نحوه رسیدن به نتیجه در امور مهم باشد افزود: با این نگاه من انسان را یک موجود لایتناهی متغیر می بینم در کنار طبیعتی که خود لایتناهی و متغییر است.

بنابراین رابطه بین دو پدیده متغیر و لایتناهی قطعا متغیر و لایتناهی خواهد بود.

وزیر کشور با بیان اینکه نگاه حل مسئله موجب می شود افراد هرگز به بن بست اعتقاد نداشته باشند گفت: ما با تغییر در پدیده ها می توانیم به تغییر در نتایج برسیم و این نگاه به ما در زندگی کمک می کند تا مسائل و مشکلات را حل کنیم و کارها را پیش ببریم.

وی ادامه داد: من با این دیدگاه در تمامی مسئولیت هایی که در طول زندگی پذیرفتم موفق شدم با راه حل های جدید و عدم اعتقاد به بن بست، مسائل مهمی را در طول دوران مسئولیتم حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تربیت مدرس نگرش حل مساله را در دانشجویان تقویت می کند

دانشگاه تربیت مدرس نگرش حل مساله را در دانشجویان تقویت می کند