مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 16:002017-04-20دانش

کمبود 10 هزار عضو هیئت علمی در وزارت بهداشت


معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به کمبود 10 هزار عضو هیئت علمی گفت: اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت 7 برابر رشد داشته است به طوریکه در حال حاضر 18 هزار نفر عضو هیئت علمی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر احمد اخوان امروز(پنجشنبه) در همایش کشوری مشارکت بخش خصوصی در توسعه آموزش عالی در همدان، با اشاره به رشد پذیرش دانشجو و با بیان اینکه در حال حاضر 195 هزار نفر دانشجو داریم، عنوان کرد: 10 هزار عضو هیئت علمی در کشور کم است هر چند در سالی که گذشت، مجوز جذب 100 هیئت علمی صادر شد و مجوز جذب 2 هزار نفر دیگر نیز در آینده داده می شود.

اخوان با گذری بر مشکلات تأمین حقوق اعضای هیئت علمی یادآور شد: در حال حاضر 66 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی دولتی و 90 دانشگاه غیردولتی در سطح کشور وجود دارد.

معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت به مسأله خصوصی سازی در کشور اشاره و اضافه کرد: حدود یک و نیم سال است وارد این مقوله شده ایم که امیدواریم سنگ بنای خوبی برای آن گذاشته شود.

وی با بیان مشخص شدن ضرورت خصوصی سازی و ضرورت الگوسازی و سناریو در این زمینه ادامه داد: خصوصی سازی نیازمند یک سری الزامات از داخل و خارج کشور و همچنین وزارت بهداشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 10 هزار عضو هیئت علمی در وزارت بهداشت

کمبود 10 هزار عضو هیئت علمی در وزارت بهداشت