مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 15:552017-04-20سياسي

بانوان طلبه در اولویت مقابله با آسیب های اجتماعی


مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نقش بانوان در انقلاب فراموش نشدنی است تاکید کرد: امروز نیز نقش بانوان طلبه و اولویت آنان در مقابله با آسیب های اجتماعی به خصوص در زمینه خانواده بر کسی پوشیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی روز پنجشنبه (31 فروردین) در پیامی تصویری به همایش مدیران و موسسین حوزه های علمیه خواهران در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: فعال شدن حوزه های علمیه خواهران یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حوزه برادران قبل از انقلاب در وضعیت ناگواری وجود داشت، ادامه داد: امروز حوزه پیشرفت های مهمی به دست آورده و رشد حوزه علمیه خواهران با سرعتی باورنکردنی انجام شده و تولیدات علمی و فرهنگی و تبلیغی خوبی داشته اند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه حوزه خواهران نباید در این حد متوقف شود و باید به پیشرفت های خود ادامه دهد بیان کرد: استعدادهای بسیار برجسته ای در حوزه خواهران وجود دارد که سرمایه اصلی هستند؛ زیرا نیروی انسانی سرمایه اصلی در هر جامعه است و ارزش آن از معادن و ذخایر بیشتر است.

آیت الله مکارم شیرازی عنوان کرد: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و نقش آنان در ادوار مختلف انقلاب فراموش ناشدنی است و امروز نیز که آسیب های اجتماعی متوجه جامعه است اولویت در مقابله و حل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان طلبه در اولویت مقابله با آسیب های اجتماعی

بانوان طلبه در اولویت مقابله با آسیب های اجتماعی