مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 12:402017-04-20پزشكي

رونمایی از 4خدمت جدید در اورژانس فارس


4خدمت جدید در اورژانس فارس با حضور وزیر بهداشت رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز فارس، سامانه مدیریت ناوگان اورژانس 115 فارس، سامانه رصد اطلاعات حوادث ترافیکی استان فارس، تله کاردیولوژی و سامانه دیجیتال بی سیم، چهار خدمت جدید در اورژانس فارس است که همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رونمایی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین بهره برداری از این خدمات جدید، با اشاره به آمار بالای مرگ و میر در اثر سوانح ترافیکی در استان فارس، گفت: این خدمات جدید در اورژانس فارس، به عنوان تلاشی برای کاهش آمار آسیب های ناشی از سوانح ترافیکی، همچنین دیگر سوانح است.

محمدهادی ایمانیه افزود: به کمک سامانه مدیریت ناوگان اورژانس 115 فارس، زمان حضور نیروهای اورژانس بر بالین بیماران، کاهش می یابد، تمام بیماران دریافت کننده خدمت از مرکز اورژانس، دارای پرونده سلامت می شوند و میزان خطای انسانی نیز به کمترین حد ممکن می رسد.

وی با بیان این که تماس های مردمی با اورژانس 115، شامل پنج گروه مشاوره پرستاری، مشاوره پزشکی، اعزام آمبولانس، مزاحمت ها و یا انصراف از تماس است افزود: این سامانه با تمرکز بر بهبود خدمات رسانی به تماس های نیازمند به اعزام آمبولانس، راه اندازی شده است و به کمک این سامانه، در خصوص اعزام آمبولانس از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 4خدمت جدید در اورژانس فارس

رونمایی از 4خدمت جدید در اورژانس فارس